середа, 11 листопада 2020 р.

Технологічна карта уроку "Прямокутник. Квадрат"

 

Технологічна карта уроку з математики

Вчитель математики комунального закладу «Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів» Запорізької обласної ради Баєва Катерина Вікторівна

Тема уроку: Прямокутник. Квадрат

Урок: 29

Тип: комбінований урок

Мета уроку: 

  • повторити і систематизувати знання учнів про прямокутник та квадрат, одержані в   початковій школі;відпрацювати навички обчислення периметра прямокутника, квадрата; 
  • розвивати логічне мислення, пам'ять, просторове уявлення, розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань;
  • виховання в учнів особистісних якостей: спостережливість та вміння аналізувати нову інформацію, працелюбність та наполегливість.

Наскрізні лінії: підприємливість та фінансова грамотність.

Хід уроку

Зміст діяльності вчителя

Зміст діяльності учня

І. Організаційний етап

Повідомлення теми, мети уроку.

Вчитель повідомляє, що необхідно приготувати учневі для роботи на уроці.

Учень ознайомлюється з темою та метою уроку.

Для роботи на уроці готує зошит, ручку, лінійку, олівець.

ІІ. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

«Мозковий штурм». Опитування учнів раніше вивченого матеріалу за допомогою сервісу learningapps.org

Учень виконує вправу на повторення видів кутів. Це дає йому змогу пригадати види кутів та повторити, які кути називають прямими, що допоможе йому краще засвоїти матеріал уроку.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Вчитель ознайомлює учнів з новим матеріалом за допомогою відео пояснення. На допомогу учневі надає посилення на відео, презентацію та конспекту уроку.

Учень переглядає відео пояснення вчителя. Записує до зошита конспект уроку використовуючи відеоматеріал, за потреби розроблену вчителем презентацію до уроку та конспект.

Вчитель надає учневі завдання через сервіс Kahoot для перевірки первинного закріплення матеріалу.

Учень перевіряє засвоєння нового матеріалу за допомогою сервісу Kahoot відповідаючи на теоретичні запитання до уроку. Він одразу бачить чи правильно відповів на запитання, якщо ні, то правильну відповідь. Це дає змогу учневі проаналізувати як він засвоїв новий матеріал.

IV. Фізхвилинка

Вчитель розміщує рубрику («Цікаво знати» в якій відображено коротку інформацію про Миколу Амосова та надає вправи М. Амосова, які необхідно виконати учневі.

Учень знайомиться з рубрикою «Цікаво знати» та виконує вправи М. Амосова.

V. Первинне закріплення

Вчитель надає відео пояснення розв’язування вправ та задач з теми «Прямокутник. Квадрат». На допомогу учневі надає посилання на презентацію до відео пояснення.

Учень переглядає відео пояснення вчителя. Записує до зошита приклади розв’язування вправ та задач, за потреби користується розробленою вчителем презентацією.

VI. Закріплення та узагальнення знань учнів

Самостійна робота

Вчитель розробляє різнорівневі завдання для самостійної роботи за допомогою Google форми та розміщує завдання на сторінці блогу. Перші три завдання є обов’язковими для надання відповіді.

Учень виконує завдання у зашиті та у наданій Google формі обирає або вписує правильну відповідь до завдання.

Оцінювання

Кожне завдання самостійної роботи має певну кількість балів. Максимальна оцінка за самостійну роботу 12 балів. До кожного завдання вчитель розробив «Відгук на неправильну відповідь» з коротким поясненням. Після проходження тестування у Google формі у розділі «Відповіді» вчитель може подивитись статистику, а саме: розподіл балів; запитання, на які часто відповідають неправильно; розподіл кількості відповідей на кожне запитання; подивитись як відповів кожний учень окремо; кількість набраних балів учнем. Це дає змогу проаналізувати як учні засвоїли матеріал уроку та над чим ще треба попрацювати.

Учень після виконання самостійної роботи одразу бачить свою оцінку, питання на які він відповів правильно. Якщо відповідь є неправильною він одразу бачить відгук на неправильне питання у якому надане пояснення і він одразу може проаналізувати свої помилки.

VII. Підсумок уроку і повідомлення домашнього завдання

Рефлексія

Вчитель розробляє рефлексію за допомогою Google форми, де підібрала вислови видатних людей, які можуть описати враження від уроку учня. Переглянувши розділ «Відповіді» заданої форми, вчитель може проаналізувати враження учнів від уроку.

Учень обирає один із висловів видатних людей, який краще всього описує його враження від уроку.

Оголошення домашнього завдання

Вчитель надає домашнє завдання за підручником (§9 читати, конспект вивчити, завдання на побудову та знаходження периметра прямокутника та квадрата №274, 284).

Додаткове завдання*: до задачі 5 надішліть мені на вайбер (0955611899) або електронну пошту (evbaeva@ukr.net) інший (інші) спосіб(и) розв'язку.

Учень робить домашнє завдання у зошиті на надсилає його у вайбер або електронну пошту вчителя.

Використана література:

  1. Математика. 5 кл. : підруч. для закладів загальної середньої освіти / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова,             О. П. Бочко, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк. – Вид. 2-ге, доопр. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. – 58, 59 с.
  2. Експрес-контроль з математики для 5 класу: У 2-х частинах : Навч.-метод. поібник / Н. А. Тарасенкова,                   І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк. – Частина 1. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 31, 32 с.
  3. Збірник задач з математики. 5-9 класи : Наскрізні лінії компетентностей та їх реалізації / Д. В. Васильєва,               Н. І. Василюк. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2017. – 9 с.
  4. Інтерактивна вправа «Види кутів» : https://learningapps.org/1702697.
  5. https://uagolos.com/10-vprav-akademika-amosova-dlia-zdorovia.

Немає коментарів:

Дописати коментар